Heeft u een klacht dan kunt u terecht bij het klachtenmeldpunt van Regiotaxi Noordoost Brabant. U kunt uw klacht op 4 manieren doorgeven: Via het online klachtenformulier Per email: klantenservice@rtnob.nl Telefonisch: het klachtenmeldpunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. Telefoonnummer: 0412 […]
Lees verder… from Waar kan ik terecht met een klacht over Regiotaxi Noordoost Brabant?
U kunt een wijziging van uw telefoonnummer doorgeven aan de klantenservice van Regiotaxi Noordoost Brabant of bij het Wmo-loket van uw gemeente. Wilt u alleen een ander nummer opgeven voor een specifieke rit, geef dit dan door bij uw ritreservering. […]
Lees verder… from Ik wil mijn telefoonnummer voor de terugbelservice wijzigen. Hoe doe ik dat?
Houd deze website in de gaten over reizen tijdens de feestdagen. Wij raden u aan uw rit voor de feestdagen op tijd te boeken! […]
Lees verder… from Zijn de boekings- en reismogelijkheden op feestdagen anders?
Bewindvoerders van Wmo-pashouders dienen het correspondentieadres te laten wijzigen bij het Wmo-loket van de betreffende gemeente. […]
Lees verder… from Mijn correspondentieadres moet aangepast worden in verband met bewindvoering
U kunt maximaal 25 kilometer reizen, zolang het vertrek- of bestemmingsadres binnen het reisgebied ligt. Wanneer u verder wilt reizen dan 25 km kunt u gebruik maken van Valys: 0900 – 9630. […]
Lees verder… from Hoe ver mag ik reizen met Regiotaxi Noordoost-Brabant?
U meldt dit bij de Klantenservice Regiotaxi. Zij zorgen ervoor dat u binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe Regiotaxipas per post ontvangt. […]
Lees verder… from Uw Regiotaxipas werkt niet bij het doorhalen van de pas in de Regiotaxi of is beschadigd
U meldt dit bij de Klantenservice Regiotaxi. Zij blokkeren uw verloren/gestolen Regiotaxipas en zorgen dat u binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe Regiotaxipas per post ontvangt. […]
Lees verder… from Wat moet u doen als u uw Regiotaxipas verloren bent of gestolen is?